Explorem... el cos humà!
Hola xics i xiques! En esta entrada del Blog podreu trobar les respostes a les preguntes que us feia en el Genially que hem treballat en classe sobre el cos humà. Ara, agafa tota la informació que cregues important i posa-la escrita en la fitxa que us ha donat la professora per a respondre a les preguntes que us han fet. La primera pregunta que us féiem era... Quin òrgan és el que més treballa quan correm? Quan correm, l’òrgan que més treballa és el cor . El cor és com un motor molt fort que mai para. Quan estem quiets, va lentet. Però quan comencem a córrer, el cor batega molt més ràpid perquè ha d’enviar més sang a tot el cos. Així, els músculs tenen l’energia que necessiten per a moure’s i per a continuar corrent. La segona pregunta és... Quins òrgans trobem al pit? Al pit hi ha dos òrgans molt importants - El cor: é s l’òrgan que batega i envia la sang a tot el cos - Els pulmons: s ón com dos globus que s’omplin d’aire quan respirem. ...